úterý 24. srpna 2010

Preventivní prohlídka v roce

IMG_8024Dnes jsme měli poslední poradnu (od této chvíle budeme chodit jen na očkování a preventivní prohlídky, z nichž nejbližší by měla být až za půl roku). Scénář byl podobný jako minule – v čekárně úsměvy na všechny strany, v ordinaci řev. Rozdíl byl v tom, že s řevem Pavlíček počkal až po změření a zvážení sestřičkou. Ale jakmile se k němu přiblížila paní doktorka, spustil takový ryk, jako kdyby mu trhala všechny končetiny. Děti, které byly před námi na očkování, nekřičely ani z desetiny tolik, co on. Čím to, že Pavlíček – který se vždycky na všechny směje, cizí lidé mu nevadí, kdokoli si ho může pochovat – u doktorky dělá takový virvál??? Komunikace maminky s doktorkou se omezila na nejnutnější údaje, protože přes Pavlíčkův řev nebylo nic slyšet. Pohybově už je všechno v pořádku, tak nemusíme na žádnou rehabilitaci. Aktuální míry jsou: 8720 g a 75 cm. Za tři měsíce čeká Pavlíčka očkování, tak aspoň bude mít důvod v ordinaci řvát, dnes ho opravdu neměl:-).

2 komentáře:

  1. ..já jsem vám již naznačil, nesnášim pořád vyslékání do nahata.Co pořád na mě vidí, proto je křičením spíše řevem zaháním..co kdyby mě chtěli píchnout...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani, mám na tebe prosbu. 2.4. je ve Velkých Bílovicích akce ze sklepado sklepa nebo nějak tak. Obvolávali jsme ubtování přímo v Bílovicích, ale nemáme štěstí. neznáš něco poblíž Bílovic nebo v u vás v Pavlovicích, kde by se dalo ubtovat? dík Magda

    OdpovědětVymazat